Proizvodi za mršavljenje - Sophia Web Shop

Web Shop

Istraživači Birgham Young Sveučilišta utvrdili su da pasivna izloženost duhanskom dimu, osim brojnih negativnih utjecaja na zdravlje, utječe na poremećaje u inzulinskoj rezistentnosti i posljedično na povećanje tjelesne težine!

Debljanje i pasivna izloženost duhanskom dimu

Najnovija studija o utjecaju duhanskog dima na endokrinologiju i metaboličke funkcije dokazuje promjenu u osjetljivosti na inzulin kod osoba pasivno izloženih duhanskom dimu. Ovom negativnim utjecaju najviše su izloženi nepušači prisiljeni živjeti u okružju duhanskog dima. Posebno pogođena skupina su djeca! Odrastanje s roditeljima pušačima je vrlo rizičan faktor za nastajanje pretilosti.

Osim metaboličkih problema, rizik od kardiovaskularnih oboljenja u odrasloj dobi je nekoliko puta veći u djece koja su odrastala u domu pušača, u odnosu na djecu koja nisu bila izložena duhanskom dimu.

Strah od debljanja nakon prestanka pušenja

Jedan od glavnih razloga zašto se pušači boje prestati pušiti je strah da će se udebljati.

Činjenica je da nikotin utječe na smanjenje apetita i većina bivših pušača se udeblja 4-5 kilograma u prvoj godini nakon prestanka pušenja. Najveći dobitak na težini je uobičajen tijekom prvog mjeseca, čak 1-2 kilograma. Kasnije trend dobivanja na težini usporava, a nakon 1 godine težina se najčešće ustabili.

Razlog debljanju nije samo povećanje apetita nego i nedostatak pušačke navike u kojoj su ruke često zaposlene cigaretom. Bivšim pušačima, čak i nakon prestanka ovisnosti o nikotinu, ostaje praznina zbog izostanka nezdravog rituala. Često se paljenje cigarete i uvlačenje dima zamjeni konzumiranjem nezdravih grickalica.

Zdrave navike pobjeđuju nezdrave

Pušenje je teška ovisnost s brojnim negativnim posljedicama na zdravstveno stanje i funkciju organizma. Briga za vlastito zdravlje i zdravlje bliskih osoba vrlo je snažan motiv za donošenje odluke o prestanku pušenja. Dobivanje na težini može se uvelike smanjiti i čak u potpunosti izbjeći okretanjem zdravom životnom stilu.

  1. Vježbanje

    Polusatna vježba godit će vašem organizmu na toliko mnogo razina da ćete se upitati zašto s vježbanjem niste krenuli mnogo ranije! Odlično raspoloženje, snažniji imunitet, bolje cjelokupno zdravstveno stanje organizma samo su neki od rezultata vježbanja.
    Odvojite pola sata dnevno za vrstu vježbanja u kojem uživate. Bilo da se radi o treningu s utezima, aerobiku, plivanju, trčanju ili samo žustrijem hodanju, redovito vježbanje rezultirat će povećanom razinom endorfina uslijed koje nećete ni pomisliti na cigaretu. Vitka linija o kojoj ste oduvijek sanjali postat će stvarnost.

  1. Cjeloviti obroci i izvorne namirnice

    Mnogo važnije od toga koliko često jedete je – što jedete?
    Pripremajte si cjelovite obroke od svježih, nutritivno bogatih izvornih namirnica. Izbjegavajte brzu i prerađenu hranu. U prehranu uključite mnogo povrća i voća, posebno sezonskog. Nakon zdravog obroka osjećat ćete se mnogo sitiji i zadovoljniji.
    Kada iz cjelovitog obroka organizam dobije sve nutrijente koji su mu potrebni, manje su šanse da će se javljati navale žudnje za nezdravom hranom.

  1. Zdrave grickalice

    Naš život je skup navika. Jedna od najtežih stvari u životu je promijeniti naviku. No, postaje mnogo lakše ako jednu naviku zamijenite drugom.
    Kod bivših pušača se često događa da naviku paljenja cigarete i cijelog rituala pušenja zamijene grickanjem slanih ili slatkih grickalica. Kad osjetite potrebu za grickanjem posegnite za nekom od zdravih namirnica. Prutići voća ili povrća, orašasti plodovi, sjemenke i suho voće su mnogo bolji izbor od slatkiša ili čipsa.

  1. Puno tekućine

    8 čaša vode dnevno recept je za zdravlje i ljepotu. Osim neizmjerno bitne hidracije, voda pomaže u čišćenju organizma od toksina te stvara osjećaj sitosti.
    Izbjegavajte zaslađene i gazirane napitke jer sadrže prazne kalorije. Odlična alternativa vodi su razblaženi čajevi poput zelenog čaja, matičnjaka, kamilice ili bilo koje kombinacije biljnih i voćnih čajeva koje volite.

Proizvodi za mršavljenje - Sophia Web Shop

Web Shop

Kada jednom donesete odluku o prestanku pušenja budite svjesni da je to bitka koja zahtjeva mnogo truda, ali konačna pobjeda donosi zdraviji i kvalitetniji život, ne samo za vas nego i za vašu obitelj. Naoružajte se ustrajnošću i ne odustajte. Iz dana u dan bit će sve lakše i jednostavnije.