Proizvodi za brži oporavak organizma - Sophia Web Shop

Web Shop

Regeneracija organizma nam je potrebna kako bismo mogli optimalno funkcionirati u mentalnim i fizičkim izazovima koji se pred nas svakodnevno postavljaju. Ubrzani način života ostavlja trag na našem tijelu. Stres uzrokuje mentalni i tjelesni umor, što nas često ograničava u obavljanju naših uobičajnih aktivnosti. Međutim, briga o sebi samima i redovita regeneracija organizma pomažu nam iskoristiti ono najbolje što „život u petoj brzini“ nudi.

Regeneracija organizma kroz san

Uspješan dan teško je započeti bez prethodno kvalitetnog sna. San je jedan od ključnih faktora regeneracije organizma i nužan je za održavanje zdravlja i očuvanja ljepote. Najkvalitetniji san pojavljuje se u fazi nakon sredine spavanja, a prije buđenja, u periodu između maksimalne koncentracije hormona melatonina i minimalne tjelesne temperature. Potrebno je najmanje šest sati sna prije nego što tijelo dosegne najnižu temperaturu što znači da je neprekidan i neometan san ključan za kvalitetan odmor.

Mnogi od nas dragocjeno vrijeme predviđeno za spavanje troše na uspavljivanje, srećom postoje brojni trikovi za uspavljivanje koji omogućuju brže uplovljavanje u san.

Potrebe za snom razlikuju se po dobi i među pojedincima. Adekvatan san je onaj ukoliko tijekom dana nema pospanosti te ne postoje nikakve disfunkcije sna tijekom noći. Bitno je, koliko je moguće, uskladiti ritam spavanja tijekom tjedna.

Vježbanje i sport

Redovita tjelovježba predstavlja odličnu protutežu stresu akumuliranio ubrzanim životom u 21. stoljeću. Prednost fizičke aktivnosti nije samo bolja tjelesna forma već i izvrsni način odmaranja uma.

Kvalitetna tjelovježba uvijek započinje temeljitim zagrijavanjem mišića, koji nakon intenzivne aktivnosti zahtjevaju dobro istezanje. Za potpuno učinkovit trening potrebno je i jednako učinkovito odmaranje. Intenzivno treniranje predstavlja stres za mišiće i ligamente koji se tijekom vježbe troše i oštećuju. Regeneracija organizma i obnavljanje tkiva nužno je prije povratka novom fizičkom naporu kako bismo izvukli maksimum iz treninga i  i očuvali zdravlje. Međutim, zabluda je da samo aktivni sportaši doživljavaju sudbinu bolnih i istegnutih mišića. Intenzivna upala mišića karakteristična je upravo za osobe koje se neredovito bave sportskim aktivnostima.

Regeneracija organizma pomoću dodataka prehrani

Često, zbog nedostatka vremena, u tijelo ne unosimo namirnice bogate supstancama nužnim za normalno funkcioniranje organizma. Jedan od nužno potrebnih sastojaka je magnezij koji uvelike pomaže kod simptoma uzrokovanih stresom i napetosti kao što su grčevi i mišićna napetost, smetnje u radu srca, slaba cirkulacija te glavobolje. Magnezij je također spasonosan kod grčeva mišića izazvanih prevelikim mišićnim naporom. Zbog svojih učinaka preporuča se svima, a posebno srčanim bolesnicima, trudnicama i dojiljama te osobama koje se bave fizičkim aktivnostima.

Kvalitetna i učinkovita regeneracija organizma postiže se tjelesnim mirovanjem i ishranom bogatom proteinima i vitaminima. Jedan od najvažnijih sastojaka su zasigurno aminokiseline koje sudjeluju u proizvodnji proteina.

Glutamin je supstanca koje proizvodi naše vlastito tijelo za svoje redovite potrebe te je većina glutamina pohranjena u mišićima. Ponekad, nakon ekstremnog stresa tijelo treba više glutamina od onog već uskladištenog pa je potrebno je posegnuti za dodacima prehrani. Dodaci bogati glutaminom dolaze u raznim varijantama; od kapsula do praškastih pripravaka koji su vrlo jednostavni za konzumaciju. Osim aminokiselina, veliku važnost moramo pridodati i vitaminima koji omogućavaju sintezu kolagena koji je potreban za izgradnju tkiva. Posebno je bitan vitamin C koji je neophodan za zacjeljivanje rana, popravak i održavanje hrskavica, kosti i zuba te omogućuje izgradnju tetiva i ligamenata.

Proizvodi za brži oporavak organizma - Sophia Web Shop

Web Shop

Uz sve navedeno, cijeli proces oporavka moramo zaokružiti temeljitom hidracijom. Voda, osim što čini većinu našeg tijela, potiče izgradnju mišića i pomaže izbaciti toksine iz organizma. Uz tako važne i vrijedne uloge nije uzalud nazvana izvorom života.